Re: Jak skierowac wiatrak?

Autor: Hannibal (WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 08:40:59 MET

> Pytam zamiast sprawdzic bo mam trudny dostep do kompa i samo wyciagniecie
do
> trwa 30 minut a moze wy bedziecie wiedzieli czy w ogole trzeba wyciagac
czy
> zystawic tak jak jest.
> Wiatrak ktory kupilem to 2500obr.
> Pozdrawiam.
Mam taki od starego zasilacza z przodu obudowy do wdmuchwania powietrza do
środka - jak otworze okno i wentyl wdmucha zimne powitrze to na płycie nawet
10 st spada, a kompa mam obudowanego pod biurkiem. Sęk w tym że ten wentyl
strasznie wyje nawet podobnie do rozpędzonego CD tak więc cały czas chodzić
nie musi, a u ciebie to te 2500 Rpm to może być nawet za dużo - 2000 Rpm by
wystarczyło.