Re: TV-out i dźwięk

Autor: Wojtas (wojtas_at_NOSPAMrubikon.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 02:32:02 MET

Dnia 2003-11-07 14:29, Użytkownik tcizmaes napisał:
> Mam takie 2 porty po stronie telewizora. A w komputerze podłącza się taki

No to masz sprawę praktycznie załatwioną.

> kabel do karty graficznej zamiast tego kabla video? (karta Radeon 9200)

Do karty graficznej idą dwie "końcówki" : audio (stereo jack) i s-video.

Prosty schemat:
                  1
         |--------------------- s-video (okrągły 4 pinowy)-->karta graf.
(TV)<--Euro 2 (komputer)
         |--------------------- audio (stereo jack)-->karta muz.

Taki gotowy kabel zlozony w jeden można kupić na każdej giełdzie
komputerowej lub na aukcjach internetowych. Oczywiście można też zrobić
samemu korzystając z odpowiednich schematów.

> Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie wszystkich tych 3 kabli, tzn. video,
> audio i euro. Jakiej maksymalnej długości może być każdy z tych kabli?

Pamiętaj, że to tylko 2 kable które łączy się właśnie za pomocą wtyczki
euro. Patrz na schemat.
Co do długości - ja używam 15 metrowego i nie widzę z tego powodu
żadnych dodatkowych niedogodności.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl