Re: Ktora wybrac??

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Nov 2003 - 21:38:08 MET

> Skoro Pioneer daje tylko 12 m-cy tzn. że nie bardzo wierzą w tę
bezawaryjną
> pracę :). Mimimum to dla mnie 2 lata...

Wychodzac z tego zalozenia mam rozumiec, ze seagate tez nie wierzy w
bezawaryjnosc swoich dyskow ???
Skrocenie gwarancji to jeden z elementow obnizenia kosztow. Nie ma to nic
wspolnego z bezawaryjnoscia urzadzenia ... firma ktora produkowala duzo
lipnych CD-ROM'ow (LG 52x) dawala na nie 2 lata gwarancji ...
Jak widzisz nie ma to zadnego zwiazku ...

Poprostu mam zaufanie do napedow DVD firmy Pioneer wiec polecam tobie zakup
takiego ...

Co do plusow i minusow to zobacz na dane techniczne (jakie plytki potrafi
zapisywac i z jaka predkoscia) ... co do jakosci samego napedu mozesz
przyjac, ze jest bardzo dobra ...