DSTN i TFT

Autor: Michał M. Lechański (michal_at_doriath.homeip.net)
Data: Fri 07 Nov 2003 - 14:26:51 MET

Witam, mam starego omnibooka xe2 z 12" wyświetlaczem DSTN (Sharp
LM125481) który właśnie postanowił ubarwić mi życie i zaczął wyswietlać
pionową czerwoną linię prawie przez cały ekran :-(
W serwisie dowiedziałem się, że nie mają takich wyświetlaczy... na
aukcji zaś mogę kupić, za stosunkowo niewielkie pieniądze, uszkodzonego
latopa ze sprawnym wyświetlaczem TFT ale mówiono mi że nie będzie
działać. I tu pytanie - jeśli laptop był robiony w wersjach z
wyświetlaczem TFT i DSTN, jeśli karta graficzna w obu wersjach jest taka
sama, to jaki element decyduje o zastosowaniu konkretnego wyświetlacza?
I czy staropolskim sposobem "masz łeb i **** to kombinuj" da się coś z
tym zrobić? Jakich problemów powinienem się spodziewać?
Dodam że HP może mi sprzedać wyswietlacz , ale czas czekania (ok.3
miesięcy) i koszt (ponad $600 - za całego laptopa zapłaciłem sporo
mniej) skutecznie mnie zniechęcają do takiego rozwiązania...

Z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie... acha, na nowego laptopa raczej
mnie nie stać :-(

--
Mis'