Re: klawiarura logitech

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Fri 07 Nov 2003 - 14:11:20 MET

"Wito" <itekANTySPaM_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Czy wszystkie klawiatury logitecha maja taki mały enter??? Czy znak \
> nie mogłby być gdzie indziej?:) Pracuje od kilku lat na klawiaturze gdzie
> jest duży enter i \ jest po prawej stronie shiftu (prawego) i chciałem
> ostatnio również kupić klawe logitecha z tymi klawiszami notebookowymi
> ale... siła przyzwyczajeń jest wieksza :)

Niestety, z tym "\" jest zawsze problem, gdzie by nie był, zawsze
przeszkadza.
Jednak ja, po pracy na kilku rodzajach klawiatur, że nad Enterem jest
najwygodniej.
Inne pozycje:
- między "=" a backspace - czasem się wciska zamiast backspace;
- między apostrofem a enterem (enter jest wtedy na górze szerszy,
na dole węższy) - koszmar, wciska się zamiast entera;
- obok lewego shifta - wciska się zamiast shifta.

W firmowych klawiaturach (Logitech, Dell, Compaq) backslash chyba
zawsze jest właśnie nad enterem. Moim zdaniem o czymś to świadczy...

A przyzwyczajenia... też można zmienić. :-) Kiedyś myślałem, że nie
przyzwyczaję
się do tych windzianych klawiszy. Teraz co prawda chętnie bym zdrapał
znaczki, które na nich są, ale sama obecność mi nie przeszkadza.

Pozdrawiam,
Artur

Pozdrawiam,
Artur