Re: Pytanie do posiadaczy napedu DVD Asus E616

Autor: tomekn (tomekn_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 07 Nov 2003 - 10:44:27 MET

Użytkownik "Andrzej" <czaandrzej_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> u mnie w NIT jest dokładnie tak jak wyżej

u MNIE W NERO INFO TOOL TO SAMO , MAM KUPIONĄ WERSJĘ "PUDEŁKOWĄ" I NAPISANE
JEST DVD-R,+/-RW GDZIE WEDŁUG MNIE TO CZYTA
DVD-R
DVD-RW
DVD+RW
CZYLI NIECZYTAŁ BY DVD+R. NA STRONIE PISZĄ TAK:
Full Playability: accessing all format DVD-ROM/R/RW, DVD+RW and CD-ROM/R/RW
discs .
CZYLI TO SAMO JAK NA PUDEŁKU . -R SAM SPRAWDZAŁEM + NIE MIAŁEM OKAZJI.
SUGEROWAŁ BYM SIĘ JEDNAK TYM CO PISZĄ NA STRONIE I PUDEŁKACH NIŻ NA TYM CO
PISZE NERO.
POZDR
TOMEKN