Re: tania plyta pod durona1600

Autor: rafi (wf_kw_at_op.pl)
Data: Fri 07 Nov 2003 - 08:05:59 MET

zastanawiam sie nad plyta pod durona 1600, ze wzgledow finansowych narazie
biore pod uwage tylko te plytki:
asus A7v266-c
Lepiej tego nie bierz, b. poważne problemy z tą płytą !!!!!!!! Kupiłem w
jednym ze sklepów internetowych miesiąc temu i zdążyłem używać jej 2 dni a 2
razy wysłałem do serwisu !!! Zepsuła mi 2 procesory !

shuttle dot ak-32a

Shuttle polecam. Właśnie "zrobiłem sobie dobrze" wymieniając Shuttle Ak32L
na KT266 która była słowem super na szajsowskie A7V266-C.
Poszukaj nowy model AK32VN, z ata133 i usb2 za nieduże pieniądze w
proline....
rafal