Pytanie do posiadaczy napedu DVD Asus E616

Autor: NeuroMancer (a_at_b.com)
Data: Fri 07 Nov 2003 - 00:56:07 MET

Witam

jest sobie na cdrinfo.pl test napedu DVD Asus E616
http://www.cdrinfo.pl/cdr/hard/dvdrom_r1/index.php3
mam pytanie jesli chodzi o : Supported Read Features
z Nero Info Tool - u mnie jest troche inaczej - nie ma
"ptaszkow" przy opcjach DVD+R i DVD+RW ...
czyzby moj nie czytal tych dyskow ??
oraz drugie pytanie - na w/w obrazku z Nero Info Tool
pisze Firmware Version - 2.0 , natomiast u mnie widnieje
cos takiego : Z.2 , coz to za wersja ?
sciagnalem najnowsza wersje biosu ze stronki Asusa pod nazwa
DVDROME616_22.exe - wersja 2.2 - uruchamiam
pod winxp a tu komunikat Can`t find the device to upgrade !!
pomimo ze zrobilem tak jak pisało na stronce - właczylem naped
na tryb PIO i nie mam właczonych zadnych wirtualnych napedow ...
Prosze o pomoc, pozdrawiam

NeuroMancer