Re: Arctic cooling

Autor: kbie (kbie_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 22:08:13 MET

Użytkownik "Hannibal" <WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl> napisał w wiadomości
:
> Czy stosuje ktoś te wentylatory ? - głównie chodzi mi o procesor.
> Czy są one naprawdę tak ciche jak podaje producent ?
ja posiadam. Uwazam, ze sa warte swojej ceny. Kiedy procesor nie jest
obciazony (mam 2,4HT) nic nie slychac. Ale jak zapodasz jakas giere, albo
cokolwiek obciazajacego procek, to wchodzi na wyzsze obroty i staje sie
slyszalny. Ale i tak duuuuuzo cichszy niz wiele drozych modeli o wymyslnych
konstrukcjach.

Pozdrawiam

--
kbie