Re: Compaq Diagnostics Partition

Autor: QBABO (rufio-skasujto_at_i-to-tez-skasuj.ceti.pl)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 21:55:13 MET

> Mam problem z utworzeniem partycji diagnostycznej na Compaqu DeskPro
> 2000 MMX. Program autorstwa Compaqa nie pozwala na utworzenie partycji i
> pokazuje że muszę mieć maksymalnie 2 MB na początku dysku i z tego co
> zrozumiałem z komunikatu dostęp do MBR. Dysk był świeżo sformatowany
> przed próbą utworzenia partycji. Czy komuś udało się utworzyć ową
> partycję diagnostyczną?

Mam taki sam sprzęt. Udało mi się utworzyć taką partycję. Ale zrobiłem to
przed formatowaniem.
Najpierw wystartowałem z pierwszej dyskietki Compaqa, potem poszły te dwie z
programem diagnostycznym i setupem. Po przejściu tego programiku (sam
założył tą partycję diagnostyczną) i wyjściu z setupu włożyłem dyskietkę
startową windowsa, uruchomiłem fdisk i okazało się ze jest już ta partycja i
zajmuje 8 MB. Założyłem normalne partycje (podstawową i rozszerzoną) i
sformatowałem.
Poszło prosto... ale wyszły inne problemy :(

Rufio