TV-out i dźwięk

Autor: tcizmaes (tcizmaes_at_ao.com)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 18:29:09 MET

Witam!

Po połączeniu TV-out na karcie graficznej z jednym z gniazd
w telewizorze (S lub video) film wyświelta się na ekranie
telewizora prawidłowo.
Ale co z dźwiękiem? Mogę go mieć, ale tylko z głośników
komputera. Czy potrzebny jest jeszcze jeden kabel?
Jeśli tak to jaki i co należy połączyć? W panelu telewizora mam
2 wejścia (chyba to są wejścia) audio L i R, więc taki kabel
powinien mieć chyba rozgałęzienie?
A po stronie komputera, czy należy taki kabel podmieniać
z kablem od głośników w zależności od tego gdzie ma płynąć
dźwięk?
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
TC