Re: wymiana wiatraka w zasilaczu

Autor: Kubu$ (kubuss_at_NO.NO.SPAM.go2.pl)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 18:27:38 MET

> Halasu na pewno bedzie troche mniej, to oczywiste ale nad ta predkoscia to
> bym sie zastanowil i to powaznie, zasilacz 400W musi byc odpowiednio
> chlodzony bo inaczej................ sam wiesz!!!!!!!!!!!!!

Ja bym troche inaczej pomyslal, wszystko zalezy od tego ile z zasilacza
chcesz pobrac, slabszy zasilacz przy podobnym obciazeniu bedzie sie bardziej
grzal od tego 400W bo nie bedzie mial takiego zapasu mocy i bedzie to dla
niego wikszy wysilek. W skrajnym wypadku jak na maxa obciazysz ten zasilacz
to bedzie sie mocno grzal, wszystko zalezy ile podlaczysz.

Pozdrawiam
Kubu$