amd k6-2-350

Autor: llus (llus_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 16:21:21 MET

witam wszystkich
mam nadzieje ze to odpowiednia grupa dyskusyjna.mam problem. kupilem procka
jak w temacie i wszystko poustawialem., komputer normalnie mi sie wlacza,
windows tez dziala ,ale nie moge wlaczyc np. winampa lub vplayera lub
windows media playera.inne programy dzialaja.jak podlaczam starego procka to
wzystko jest w porzadku. dodam jeszcze ze na pewno nie ma to nic wspolnego z
przegrzewaniem sie procka gdyz podlaczalem wentylator od durona 800.moja
plyta to VA-503+.

prosze o pomoc
llus