Re: Dobry zasilacz ATX

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 14:16:56 MET

In news:5b53.000000f1.3fa77d3a_at_newsgate.onet.pl,
Yarp typed:

> Jedno mnie zastanawia...Na licytacji jest zasilacz Forton a nie
> Fortron!!! W literówkę trochę wątpię, bo to nie pierwsza licytacja
> tych zasilaczy i nadal jest niepoprawione. Pytanie (do tych którzy
> kupili): Czy jest to zagrywka taka sama jak np ze sprzętem Panasonixa
> albo innego Sanio, czy to rzeczywiście jest zasilacz Fortron a w
> opisie aukcji jest literówka? Przejrzałem trochę opinie o zasilaczach
> z tej aukcji i są bardzo różne. Jednym padły po dwóch godzinach, inni
> sobie chwalą. Więc jak to jest?

juz kilka razy zwracalem sprzedajacemu uwage na bledy w nazwie aukcji.
kupilem od niego kilkanascie tych zasilaczy i sa to oryginalne FORTRONY, ale
lekko uzywane. Nie zauwazylem zeby byly naprawiane. jak dotad wszystkie
chodza OK i sa bardzo ciche.

pzdr.
trzmiel