Re: Gwarancja

Autor: Jurek Gajewski (nie_at_spamowac.mnie.jp)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 08:34:26 MET

> Jak to teraz jest z gwarancja na sprzet?

tak jak i zawsze

> Czy sprzedawca ma obowiazek do kazdego komponentu PC wystawic gwarancje,
> w ktorej dokladnie okresla zasady, okres gwarancji itp.

jesli gwarancja nie reguluje dokladnie zasad - reguluje je Kodeks Cywilny

> Jesli tak, to czy moge sobie zazadac dla kazdego komponentu osobny
papierek?

zazadac mozesz, ale czy dostaniesz to zalezy od indywidualnych ustalen

> I czy moge sie uniezaleznic od sprzedawcy (bo co jesli sklep upadnie?)
> wybierajac
> jakis rodzaj gwarancji taki, ze moglbym pojsc do jakiegos serwisu
producenta
> /innego sklepu z takim samym sprzetem? (chodzi mi tu o sprzet, gdzie nie
ma
> kart
> gwarancyjnych producenta, nie wiem jak to dokladnie wyjasnic o co mi tu
> chodzi)
> Czy tez moze nadal jest tak, ze gwarancja moze opierac sie li tylko o
> [...]

najlepiej miec papier od sprzedawcy, bo sama plomba moze zostac olana sikiem
prostym.
nie wszyscy producenci realizuja reklamacje od klientow indywidualnych - i
wtedy trzeba sprzet oddawac do punktu zakupu
w innych przypadkach na gwarancji sa punkty serwisowe wypisane (np. na
gwarancji sprzetu LG)

Pozdrawiam
JG