przyklejony wiatraczek?

Autor: Andrzej Kaczmarczyk (andrkac_at_gazeta.pl)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 08:32:28 MET

Wpadła mi wręce płyta z prockiem celeron 266 mmx, takim (nie wiem jak to
się nazywa) w 'pudełku' ze złączem krawędziowym. Mam do tego wiatraczek,
całkiem skutecznie chłodzi, ale:
Komp i tak stoi bez obudowy, więc wiatraczek sobie po prostu leżu na
radiatorze. wypadałoby go jednak przykręcić, jednak radiator tego w
prosty sposób nie umożliwa. Natowmiast wiatraczk nosi wyraźne ślady
klejenia, chyba do tego samego radiatora. Czy tak można? Czym to wobec
tego przykleić?

Andrzej.