Re: Co sadzicie o dysku: WD2000JB 8MB cache?

Autor: Mikolaj Tutak (mtutak[at)
Data: Wed 05 Nov 2003 - 23:04:32 MET

> W trybie idle to moze i nawet, ale w seek to ostro chrupia :/

Ja chrupanie trawie, gozej z wyjacym lozyskiem kulkowym - to dopiero jest
dla mnie nie do zniesienia. Nalezy pamietac ze w IBM/Hitachi mozna to
chrupanie baaaaardzo ograniczyc kosztem czasu dostepu (funkcja AAM).

> A to sie zgadza :] 7K250 cisna ostro :>

Trzeba przyznac ze 180GXP oraz 7K250 ustepuja praktycznie tylko Raptorom od
WD - ale Raptory raczej ciche nie sa ;-)

> BTW _Hitachi_ nie IBM :]

Dokladnie to HGST, ale jak zwal tak zwal, kto to kupil to kupil, dyski sa
bezposrednia kontynuacja linii IBM'a.

> Jedno talerzowe ciche, 2 to juz nie jest tak milo :/

Podobno za to te nowe Maxtory z SATA sa za to dosyc wydajne....

--
pozdrawiam
      Mikolaj