Jak sprawdzić płytę główną - zawieszka podczas dekompresji *.ape...

Autor: Raff (a.bujoczek_at_gazeta.box.pl)
Data: Wed 05 Nov 2003 - 21:32:31 MET

Witam,
Od pewnego czasu podczas dekompresji plików *.ape do *.wav zawiesza mi się
komputer, całkowicie, do twardego resetu. W najlepszym wypadku operacja
zostaje przerwana, i mam komunikat (w Monkey Audio 3.97) Error: Invalid
checksum. Niestety, taka sytuacja panuje na każdym OS-ie, jaki mam, a nawet
na innym dysku, na którym postawiłem nowy system żeby sie przekonać, czy
wina leży po stronie sprzętu czy nie. No więc leży po stronie sprzętu, a ja
myślę że płyty głównej, bo wyciągałem wszystkie karty (z wyjątkiem grafy,
oczywiście), wyciągałem kolejno pamięci, i za każdym razem efekt był ten
sam. No więc albo procek, albo płyta główna (zakładam, że mało
prawdopodobne, aby na raz 2 pamięci siadły). No i z tąd moje pytanie: Jakim
softem przetestować płytę i procek? Procesor w zasadzie testowałem jakimiś
benchmarkami, ale żaden nie robi takich efektów jak dekompresja do wav. Więc
chyba tylko płyta. Jak ją sprawdzić? Nie uśmiecha mi się teraz wymiana
sprzętu, jak dotąd wystarczał...ECS P6VXAT, 2x256, cel850~1100, W2k,
NT4.0wks...

--
Usuń box z adresu.
Pozdrawiam