Re: Mikrofon dynamiczny + przedwzmacniacz?

Autor: Toomi (tomasz_baczewski_at_gazeta.pl)
Data: Wed 05 Nov 2003 - 20:48:18 MET

Dynamiczny czyli sam jest "żródłem" napięcia choć ma "niższy" poziom sygnału
na wyjściu, w takich przypadkach lepszy był by chyba elektretowy np:
http://www.ise.pw.edu.pl/~wzab/mikrofon/mikrofon.html chociaż
niesprawdzałem, osobiście używam takowego + wzmacniacz mikrofonowy ze
starego czyt. nieużywanego CB to dopiero daje wzmocnienie - musiałem
wyciszyć kompa ;) ,AHA a w ustawieniach regulacji głośności po zaznaczeniu
zaawansowane i ustawienia nagrywania w niektórych kartach można wł.
wzmocnienie mic. 20dB. Tak mi jeszcze jeden pomysł wpadł - sklep z
zabawkami - kup podsłuch odetnij słuchawki i dolutuj wtyczkę. Powodzenia.

--
Pozdrowionka - Toomi