Re: Radeon 8500 - dziwny problem

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Wed 05 Nov 2003 - 19:54:07 MET

PromYk napisał(a):

> Mam baaaaardzo dziwny problem z ta karta. Po przesiadce z voodo 3
> na Gigabyte Radeon 8500 w normalnej pracy czyli przegladanie stron
> www, edycja plikow textowych po kilku minutach zamiast literek

to jest cos dziwne - bardziej mi sie widzi ze system -moze cos
pochrzanione z wyswietlaniem czcionek- moze wirus
a programy normalnie sie wyswietlaja - okienka, paski narzedziowe?
ta zmiana na w2k to uaktualnienie - czy na czysto?

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<