Re: jaki system opreacyjny dla notebooka?

Autor: Paweł S. (xxx_at_xxx.pl)
Data: Wed 05 Nov 2003 - 10:43:31 MET

On Tue, 4 Nov 2003 21:28:34 +0100
"lukas" <mlukaszm_at_go2.pl> wyprodukował:

> Mam notebooka Compaq Armada 7400: PII 300MHz, 128MB RAM, HDD6GB, grafika
> 4MB. Jaki system operacyjny zainstalowac aby wszystko chodzilo jak
> najlepiej, jak najszybciej, stabilnie: win 98, win Millenium, win 2000 a
> moze win XP?

Miałem identyczną konfigurację, miałem Win 2000 prof eng. i chodziło całkiem
miło, tylko zwiększ sobie plik wymiany i zainstaluj program do czyszczenia
RAMu. Wtedy będzie chodziło o wiele szybciej, kosztem nieco dłuższego
startu. Resztą nie zawracaj sobie głowy...

Pozdrawiam Paweł S.