Re: jak rozpakować plik typu RAR

Autor: jedrekka_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 05 Nov 2003 - 09:16:09 MET

Pragnę podziękować tym, ktorzy zyczliwie potraktowali moje pytanie i
odpowiedzie mi nie robiąc sobie ze mnie jaj i nie wykpiwając mojej ograniczonej
wiedzy komputerowej. Prawdą jest, ze nie mam codziennego kontaktu z tą obszerną
dziedziną. No i dobrze - gdyby wszyscy byli tacy mądrzy jak niektorzy z was, to
dawno byśmy zwariowali. A prześmiewcom i wesołkom też dziękuję - niech wam
idzie na zdrowie, jesteście wspaniali - tacy mądrzy, cudowni, wspaniali że aż
strach.

a.