Re: Problem z AMD Duron

Autor: ak (szpital_at_post.pl)
Data: Wed 05 Nov 2003 - 09:05:30 MET

Użytkownik Andrzej napisał:

> Witam Szanownych Grupowiczów.
> Mam pewien problem tzn. mam płyte główna Epox 8kta+
> oraz kupłem Durona 1,3GHz po włożeniu procka komp milczy(czarny ekran) (w
> opisie płyty pisze że obsługuje max 1,3Ghz Durona) sprawdziłem ram ,grafike
> to wszystko działa co mam z tym zrobic proszę o podpowiedź.

Składaliśmy z kolegą dwa kompy. Jeden to D1400 na AsRocku K7VT4-4X i
drugi B2500 na GA7N400L. Ten na Duronie nie chciał "powstać".
Testowaliśmy wszystko (zasilacze, grafiki, pamięci, procki itp.) i .... nic.
Pomogło uruchomienie D1400 na płycie Gigabayte'a. Początkowo rozpoznał
go jako D1050 :). Po zmianie w biosie szyny na 133 poszedł już jako
1400. Po przełożeniu do AsRocka "powstał z martwych".

ak