Re: czyzby wirus?

Autor: pacifista.WYTNIJ_at_gazeta.pl
Data: Wed 05 Nov 2003 - 01:07:55 MET

Jacek <j_at_net.pl> napisał(a):

> to moze masz cos poprzestawiane w opcjach sieci w panelu sterowania.
> ja np. mam w zakladce konfiguracja > logowanie do sieci podstawowej >
> Klient sieci Mocrosoft Networks,
> albo coś jest w panelu sterownia w opcji "uzytkownicy", czy w "Hasła"

probowalem roznych ustawien, po restarcie, niestety nic to nie dalo. Moze
jednak jest to jakis trojan, poniewaz po wpisaniu username i probie przejscia
do pola 'pass' zauwazam ze przeplywaja dane, mimo ze w tym czasie nic nie
sciagam ani nie przegladam zadnych stron. Jesli to trojan, to dlaczego nie
jest wykrywany przez mks_vir i pande antivirus??? Co ciekawe, nie moge
przeskanowac systemu przez wirusy.wp.pl - przy probie sciagniecia plikow
wyskakuje blad, nie pomaga restart... Any idea?