Re: Wyłączać atramentówkę?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 04 Nov 2003 - 21:12:29 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> W instrukcji do mojego HP930C jest napisane tylko, by nigdy
[...]
> ciskiem. Jeśli odetnie się zasilanie w czasie, gdy głowice
> jeszcze nie są zaparkowane, ma się kłopoty :)

w moim wypadku DJ690c po kilkutygodniowych okresach niedrukowania miala
klopoty z zaschnietymi pojemnikami; zawsze; za kazdym razem...

..pewnego pieknego dnia cos sie zablokowalo w mechanizmie i musialem
recznie usunac z drukarki cale toto urzadzenie parkujace :D po prostu
wyrwalem je ze srodka, bo glowice o to zawadzaly;

w efekcie od tego czasu, glowice parkuja w powietrzu i mimo
kilkutygodniowych okresow niedrukowania... dysze nie zasychaja;

az bylem zaskoczony, bo gdy pierwszy raz po dlugim nieuzywaniu mialem
cos wydrukowac, to az mi sie robilo niedobrze na mysl o odmaczaniu
glowic :D a tu zaskoczenie - wszystko sie pieknie wydrukowalo;

adas;