Re: Poszukiwanie dobrej karty PCI

Autor: Darek (interdarekb_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 04 Nov 2003 - 18:59:54 MET

Użytkownik "Piotr M." <apollo33_at_op.pl> napisał w :

> Od pewnego czasu szukam w sklepach nowej karty PCI, ale sprzedawcy mówią
mi,
> że nie sprowadzają kart PCI. Poszukiwałem również w "Alegro", ale były
bardzo
> drogie. Gdzie mogę znależć adres dobrego i w miare taniego sklepu lub
> dystrybutora?

----
Kupiłem dwa miesiące kartę graficzną na PCI. Dokładnie jest to ATI RADEON
7000, PCI, 64MB DDR, DVI, TV-OUT i bardzo sobie chwalę ten zakup! Karta była
sprowadzana na moje zamówienie. Wszystko przebiegło okey! Udana tranzakcja.
Zdecydowanie lepszy obraz niż ze starej s3 virge dx 4mb oraz od ati rage 3d
2mb. Ten radeon 7000 pobił te karty na głowę. Nie słuchaj tych którzy
przeferują tylko karty na AGP a o PCI już dawno zapomnieli! Jeśli masz kasę
to kupuj ATI i będziesz naprawdę zadowolony z jakości obrazu!
Pozdrówka
Darek