Re: BLOKADA - pytanie

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Nov 2003 - 17:04:14 MET

> nie wiem czy grupa właściwa, ale sprubóję, a mianowicie.
> Czy możecie polecić mi jakiś najlepiej darmowy program, który uniemożliwi
> wyświetlanie na komputerze stron erotycznych i pornograficznych

1) jak masz zablokowane numery 07xx to wystarczy
2) w dzisiejszych czasach nie ma nic za free wiec niewiele sobie tych stron
poogladasz bo zeby cokolwiek zobaczyc potrzebne sa dialery:)
3) nie wiem czy bedzie dzialalo w TPSA, ale w dialogu jest serwer cache'owy,
ktory blokuje takie strony:
w3cache.dialog.net.pl port: 8081