Re: 17'' czy 19'' ??? i jakie do rysunków?

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Nov 2003 - 14:25:09 MET

Hmmm...kolega chyba bardzo nie sprecyzowany jest.
Po pierwsze i najwazniejsze...w Photoshop sie nie rysuje tylko obrabia
fotografie...
Do rysowania służy paint a jesli do powazniejszych zadan to Corel Draw.
Tak wiec nie bardzo rozumiem co kolega ma na mysli piszac o "rysowaniu" w
photoshopie.
Nie wspomnial tez kolega czy ma byc to monitor LCD czy tradycyjny.
Z zawodu jestem grafikiem komputerowym i kozystalem z roznych monitorow...
Ostatecznie najlepiej pracuje mi sie na CRT SONY 19 oraz 21 cali.
To moje osobiste odczucia i nikogo nie zmuszam do zakupu akurat monitorow
tej firmy.
Poprostu z mojego dosciadczenia one "podchodza" mi najbardziej.

Ps. czytam i czytam grupe i zauwazylem pewien nasilajacy sie objaw.
Otoz pojawia sie coraz wiecej niesprecyzowanych pytan, na dodatek z mylnymi
pojęciami co do stosowania sprzetu zadawanych przez uzytkownikow komputerow
ktorzy notabene niezbyt wiedza o czym piszą ( rysowanie w photoshop).
Precyzujcie ludzie bardziej wasze zapytania i starajcie sie nie walic takich
gaf jak powyzsza.
Najwazniejsze to myslec o czym sie pisze...pozniej juz leci z gorki.
Pozdrawiam.

--
Norbert
norbert.kaminski_at_wp.pl