Security Device w PenDrivie - jak to usunąć?

Autor: Martinio (martinio_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Nov 2003 - 12:07:44 MET

Witam,

Jestem posiadaczem Pendriva PQI 128MB na USB2.0. Od pewnego czasu system win98
rozpoznaje Pendriva jako "Security Device" i prosi o odpowiednie sterowniki.
Oczywiście ich nie znajduje i urządzenie nie działa, tzn. nie jest widziany
jako dysk w systemie.
Szukałem driverów do "Security Device" w internecie ale bez rezultatów.
Doszedłem wkońcu do wniosku, po sprawdzaniu Pendriva na różnych systemach, że
coś się zainstalowało w pamięci Pendriva. I tu mam pytanko czy w jakiś sposób
można zresetować Pendriva, ewentualnie odinstalować to "Security Device"?

Pozdrawiam i proszę o pomoć w rozwiązaniu tej zagadki
Martinio