Re: Asus czy Abit (do Bartona)????

Autor: grzybu (grzybu_at_overclockers.pl)
Data: Tue 04 Nov 2003 - 11:50:56 MET

abit ma kilkaplusow
mianowicie ma napiecie drdzenia do 2.3 jak pamietam oraz mozliwosc
regulowania napeicia chipsetu
w asusie napiecie do 1,875
nie mniej w poprzedniej wersji biopsu abit pokazywal zle temp i maxymalna
wartosc fsb siegala tylko 250MHz a w asusie do 300
nie mnie jak moj abit wrucil z serwisu to ma jush fsb 300 dostepne wiec
mysle ze jakies 275 mu ustaiwe
biorac pod uwage ze abit spokojnie chodzil mi na fsb 250x10 z pamieciqmi
synchro na cl 2-2-2-6 ;D
oczywiscie nia ma jak vmody
wydajnosc ab ita i asusa taka sama
dzwik takis am
asus ma jeszcze druga karte gradiczna 3coma(+)
mimo ze bardzo lubie asusa wzial bym abita (ktorego i tak mam:))
grzybu

http://www.gazeta.pl/usenet/