OnBoard sieciowka VIA :(

Autor: Teo (tee9o_at_interia.pl)
Data: Sun 30 Nov 2003 - 22:31:08 MET

Witam
Urzywam karty sieciowej VIA VT6102 Rhine II Fast Ethernet wbudowana na
plycie
Abit AT7-Max2. Mam problem z "usypianiem" netu.
Od razu mowie ze nie jest to wina SDI/eMule albo routera ktorego mam na
Freesco 0.3.2 - poniewaz polaczenie jest zrywane tylko miedzy routerem a
komputerem z sieciowka na VIA, w sieci sa jeszcze 2 inne kompy ktore maja
caly czas polaczenie z netem. Wsadzalem karte 3Com (stara 10Mbit) polaczenie
nie rozlacza sie - bez znaczenia jakie warunki panuja, przy identycznej
konfiguracji w sterownikach karty sieciowej (nie polaczenia sieciowego).
Rozlaczanie nastepuje kiedy uzywam sieciowki wbudowanej na plycie.
Sterowniki mam najnowsze pobrane ze strony viaarena.com. Dlaczego net
zasypia tylko przy tej sieciowce??
Ach zapomnial bym wczesniej mialem karte 3Com 3c900TPO - konfiguracja
identyczna i podobne problemy nie wystepowaly. MTU mam ustawione takie samo
jak na routerze.