Re: Radeon 9100 problemy...nie zasilacz.

Autor: fiman (fiman_at_op.pl)
Data: Sun 30 Nov 2003 - 19:18:16 MET

> polecamy
>
> ja pitole co za koleś...  z 9100 nie ma większych problemów niz z
> jakąkolwiek inną kartą. Nie było też żadnego wycofania ze sprzedaży - ta
> karta tak dobrze się sprzedawała że obojętnie czy były z nią problemy czy
> nie to sprzedawcy nie zrezygnowaliby dobrowolnie ze złotego jaja..  nie ma
> jej w sprzedaży bo przestała być produkowana - miała po prostu zbyt dobry
> stosunek mozliwości do ceny w porównaniu z innymi produktami - przez co
> zmniejszała sprzedaż droższych modeli - i to jest jedyny powód
>
> PZDR
> [...]

Pokaż mi taki produkt w historii rozwojiu PeceTa ze dobra rzecz przynacząca
zyski po inwestycji jest wycofywana ze sprzedaży. Nie wymiguj się od tego
pytania tylko przejrzyj historię PC i odpowiedz tak czy nie. Przecież
wystarczy tylko podnieś cenę chipsetu. A już legendarna wydajnośc R9100 jest
smieszna skoro jest znacznie niższa od Nvidii 5600. Wg. mnie nie było zadnych
ekonomicznych przesłanek wycofywac R9100. Zresztą przedłużenie produkcji karty
8500 tak pokazuje ale widocznie w konstrukcji 9100 cos nawalało