Wybór karty graficznej

Autor: Łukasz Wesołowski (lukaszx12_at_go2.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 17:34:34 MET

Witam!
Mam zamiar sobie kupić sobie nową kartę graficzną ponieważ obecna (TNT M64)
to ostatni element w moim pc który odstaje od reszty. Jakiś czas temu miałem
HIS Radeona 9500 [Pro :) który bardzo ładnie sobie chodził z 8 odblokowanymi
potokami. Jednak niestety karta uległa wypadkowi i spaliła się (nie bedę
opisywał szczegółów). Teraz widzę że ATI wycofało się z modelu 9500. W
sklepach pełno badziewnych 9200 z 64 bitową szyną pamięci i wyjściem VGA na
kablu (nieporozumienie!). Model 9600 też nie jest żadną rewelacją jednak w
sumie wystarczy na 1 rok. I mam pytanie: CO KUPIĆ? Coś co będzie w miarę
wystarczające ale nie zrujnije portfela (max cena to 600 +-50 zł) W
zasadzie rozważałem tylko ofertę ATI, jednak w ostatecznośći może się
skłonię ku jakiemuś GF 5600 lub 5600 ultra. Co polecacie i jakich firm (w
sumie nie jestem jakimś fanatycznym zwolennikiem produktów markowych) co by
miało duzy potencjał do podkręcania? Czy próbować szukać jakiegoś 9500 z
możliwością przerobienia na 8 potoków czy może lepiej kupić 9600 pro? Sam
nie wiem. Prosze o w miare konkretne opinie.
Pozdrawiam
"niezdecydowany" Łukasz Wesołowski
PS. reszta kompa: athlon 2000 mhz (1700_at_2400), 512 mb ddr, abit nf7, reszta
nieistotna.