Re: Problem z 3comami

Autor: chris (zaratustra_at_o2.pl)
Data: Sun 30 Nov 2003 - 13:00:07 MET

--
"Zawsze jest przy mnie o jednego za wiele " , tak oto mysli pustelnik.
"Jeden razy jeden - to na dluzsza mete zawsze daje dwa."
Użytkownik "Andrzej Mikołajczyk" <silnik_at_ANTYSPAMbanita.pl> napisał w
wiadomości news:bq7utv$euu$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Witam.
> Mam taki problem z kartami sieciowymi serii 3c905c
> Mianowicie gdy komputer straci zasilanie, w sensie wyjme mu kabel albo
> wylacze zasilacz z tylu to komp nie chce
> ruszyc, wciskam power i nic, nie startuje ewentualnie speakerem piszcze ze
> cos z pamieciami jest.
> Zeby zadzialalo musze wlaczyc go do sieci, tak zeby byl w standby, wyjac
> karte ze slotu i wlozyc.
> Potem wciskam power i komp rusza i pracuje normalnie.
> Gdy wkladam mu inna karte problem znika, komp normalnie sie uruchamia.
> [...]
taki
CUT
Sprawdzic czy karta ma opcje wake on lat wlaczona , czy taka opcja jest w
karcie zintegrowanej z plyta , czy jest taka opcja w BIOS , czy jest w ogole
jakas zintegrowana karta ???