Re: OEM a Retail - kiedy mozna kupowac

Autor: marcuss (marcuss_at_buty.stolarza)
Data: Sun 30 Nov 2003 - 10:58:00 MET

=Kanku= wrote:

> Ale myszka juz tak ;)

> BTW. Pytalem sie o SPRZET ( inaczej bylby to OT ;)

Nie doczytałem, zbyt późna pora chyba była:) Sorki.

> Wiec - jak to wyglada z zakupem np Logitech Internet Keyboard OEM?
> Co musz razem z nia kupic?

Nie sądzę byś musiał cokolwiek z nią kupować.
Oemy jeżeli chodzi o sprzęt są albo uboższe w wyposażenie, okrojone lub
najczęściej gorzej zapakowane niż wersje box.
Np. grafika box - kolorowe ogromne pudło + gry a wersja oem - grafika,
sterowniki i folia:)

--
marcuss
mailto:unisco_won.spam__at_poczta.onet.pl