Re: kabelek fdd

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 30 Nov 2003 - 02:52:24 MET

http://www.hardwarebook.net/cable/storage/floppy.html

> Może wystarczy przelutować/zmostkować/zrobić coś podobnego jeden pin? W
> sieci nic na ten temat nie znalazłem, nawet nie widzę opisu standardu za
> bardzo.

tasiemka floppy ma 34 linie;
stacja pierwsza na tasmie ma tak:
pierwsze dziewiec linii liczac od czerwonej /od pin 1/ 1-1; kolejne
siedem linii w przeplocie /czyli odcinasz siedem linii i obracasz
180stopni/; pozostale linie 1-1;

mala uwaga: przy samodzielnym wykonywaniu wtyczek warto ten duzy blok
linii pociac na mniejsze fragmenty - np. po okolo 8 linii, zeby latwiej
wcisnac we wtyczke;

stacja dyskietek ktora ma dzialac jako A: na zlaczu dla pierwszej stacji
powinna byc ustawiona na "DS1"; oczywiscie na tryb PC - ale takiej
egzotycznej stacji ze zworkami dla amigi, PC-ta itepe chyba juz nie
uswiadczysz;

adas;