Re: Udany zakup...?

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Sun 30 Nov 2003 - 01:41:14 MET

*Marcin Wojtczuk* wrote:
> Nie każdy jest power userem. Ze zdziwieniem zaobserwowałem jak mój
> kolega odpalił na r9000 MOHAA w 1024x768 i jakoś nie narzekał. A dla
> mnie rwało jak diabli. Włączyłem mu fsaa a on mówi że nie ma różnicy,
> ale trochę wolniej chodzi... Ignorance is bless..

Ah, ja tak niestety nie potrafie. Gram w cos, patrze... skacze.
Wlaczam zaciekawiony frapsa, a tu 25-28fps. Dla mnie skacze,
szczegolnie jesli gram w cos bardzo szybkiego, np. NFS: U :)
W tej grze Radeon sie najzwyczajniej nudzi, praktycznie zerowy
spadek wydajnosci po przelaczeniu z 800x600 na 1280x960,
patrzac na cyferki - FPS minimalne: to samo, FPS maksymalne:
ciut mniej niz w 800x600. Dlatego wlasnie uwazam, ze tej karcie
przydalby sie sporo mocniejszy procesor...

--
Pozdrawiam
Peeter