Re: Jak przeniesc system z duzego na mniejszy???

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 23:50:16 MET

In news:17780-1070144615_at_as1-250.poleczki.dialup.inetia.pl,
Norbert typed:
> W artykule news:bqapbb$id4$1_at_atlantis.news.tpi.pl,

> Na grupie juz o moim problemie bylo...ghost poprostu po restarcie
> komputera ma jakies problemy gdyz w momencie kiedy powinno sie pokazac
> okienko z paskiem pokazujacyh stopien zaawansowania komputer sie
> zawiesza...juz wszystkiego probowalem..

ok, rozumiem, ale nie napisales jakiego ghosta uzywasz. moze tez warto
sprobowac programu drive image albo bootit ?

>dochodze do wniosku ze ghost w
> swoim dosie nie potrafi wykryc mojego dysku z systemem na S-ATA.

nie w swoim dosie tylko w MS dosie, rozpoznawanie rodzaju partycji itp
zalezy od wersji ghosta. np dopiero w 2003 i 8.0 mozliwe jest zapisywanie
obrazu na partycje NTFS, a przeciez DOS takich nie widzi.

> Czy ghos by zrobic operacje przeniesienia systemu na inny dysk musi
> restartowac komputer i wychodzic do swojego dasa czy robi to w
> windowsie?

ja zawsze kopiuje pod dosem z dyskietki startowej.

>Co zrobic by dysk na ktory jesli sie juz uda skopiowac
> system miał litere C jak ten do tej pory a dysk z ktorego kopiowalem
> zmienil litere na D ? Czy to w ghost robi sie czy moze w ustawieniach
> windowsa bo tutaj akurat wiem jak to zrobic.

ghost robi kopie klaster po klastrze i nie wnika w konfiguracje windowsa.
raz mialem tylko problem przy klonowaniu dyskow do laptopa, ale wtedy z boot
sektorem cos sie kwasilo.

pzdr.
trzmiel