OEM a Retail - kiedy mozna kupowac

Autor: =Kanku= (k4nku!!!!antyspamowe_wykrzykniki_do_wyrzucenia_at_o2.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 23:45:56 MET

Witam.
Mam takie pytanie ktore mnie troszke nurtuje :)

Cyt.
"jaka jest najmniejsza, stała część komputera, która stanowi podstawę do
kupienia oprogramowania OM? Odpowiedź: większość firm za taką część
uznaje bateryjkę „podtrzymującą”, która kosztuje 3 zł."

Wiec jesli do softu OEM wystarczy kupic bateryjke ;), to jak wyglada
sprawa , tj co oznaczaja w praktyce OEM i BOX/retail przy kupnie sprzetu.

Tez wystarczy kupic bateryjke? ;P

--
 >\= www.kanku.tk =/<
          \/