Problem z LG. No tragedia

Autor: John Smith (azrael33_at_wp.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 22:31:14 MET

Ludzie jezeli moglibyscie pomozcie mi. Jestem nieszczesliwym posiadaczem
napedu LG CRD-8482b. Podczas updatu firmwaru pojawiaja mi sie
nastepujace bledy No update LG CDROM Drive -Error 3
wyzej zas bytecount=ffff communication error. No i qpa. Probowalem
wszedzie juz. naped jest ok: jesyny na secondary, jako master, odpalam
dosik i robie co trzeba lecz pojawia mi sie to co wyzej. Mam odpowiedni
BIOS wiec o co do cholery chodzi. Jezeli moglby ktos chociaz mnie
naprowadzic bylbym wdzieczny. BTW jak mam rozumiec umieszczony na
stronie LG obrazek updatu firmwaru?