Re: Najcichszy wiatrak z wydajnych chłodzeniem na proca ? - be zkompromisów (długie)

Autor: JZ (jurekz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Nov 2003 - 09:04:00 MET

> moze byc jeszcze moje marzenie :-P czyli
>
> ThermalRight SLK 900U/947U (jak brak dziur kolo socketa to 900A) do tego
> cichy wentylatorek np PAPST /PanaFlo/NoiseBlocker puszczony na okolo
> 1300-1400 rpm

Widać rozwiązania Zalmana i ThermalRigh mają wiele wspólnego.
Poszukałem trochę i znalalazłem sklep który współpracuje z tą firmą i choć
obecnie nie mają ich w ofercie mają inne http://www.discotech.waw.pl/

NIestety cena to ok. 2000 a choć wydajne to na ciche bez wymiany wentylatora
(z czym może byc problem) to się nie zanosi.