Re: system operacyjny (NTG)

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 20:59:26 MET

> A jakies konkrety?

Win2k => SP4 (moze juz 5 ? nie jestem calkiem na biezaco) i od pierona
jasnego innych poprawek
WinXP => SP2 (a moze jeszcze SP1 ? nie wiem, mam biezaca aktualizacje)

> U mnie na jednym kompie Win 2000 stoi juz trzy lata, przezyl dwie zmiany
> plyty glownej i w sumie calego sprzetu (po kawalku). I co, niestabilny
> jest?
> Nie uwazasz, ze obecnie stabilnosc systemow 2000/XP/2003 zalezy glownie
> od sprzetu?

Jasne. Ale na nowym, stabilnym sprzecie powinien byc zainstalowany nowy
system. Osobiscie mam taka zasade (w stosunku do Windowsow), ze instaluje po
pierwszym SP ;-) Wyjatkiem byl XP-ek, bo akurat nie mialem pod reka plytki z
W2k (pozyczylem kumplowi), jak sie posypal.

W tej chwili bym w2003 jeszcze nie instalowal, ale XP jest juz systemem
dopracowanym (wzglednie oczywiscie ;-) ). Do nowego sprzetu bez sensu, bo
trzeba za duzo rzeczy doinstalowywac (sterowniki glownie, ale rowniez
patche).

--
pzdr.
MiW