Re: specjalne gniazdo zasilania procesora...???

Autor: pierwek (niepodamadresubonielubiespamu_at_skasujto.o2.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 20:36:00 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> Dlatego napisałem też o Modecomie 300W GT. To są zasilacze z
> zabezpieczeniami przeciw przepieciowymi, przeciw przegrzaniu itp.
Dzięki za radę - 100zł mogę dać za zasilacz, 200 na pewno nie, i nie wynika
to z tego że nie mam kasy ale nie będę nabijać kabzy firmom które jadą na
jakiejś ogólnej psychozie ludzi którzy kupują nowe kompy i jak kupujądysk za
400zł i procek za 400 to normalne dla nich jest tez że zasilacz też kosztuje
400 . :)))))

> Ale jeżeli nie chcesz kupować to ok. Nie kupuj. Jak Ci padnie zasilacz i
> coś ci przy okazji spali(może sie tak nie stanie) to wtedy będziesz
> sobie pluł w twarz...
Mam jednego kompa Athlon 1000/80Gb/cdrom/rivaTNT/1x512Mb na zasilaczu 230W
noname kupiony za 35zł na giełdzie (używany) który chodzi non stop ponad rok
już.
Drugi komp Athlon 1,7/120Gb/80Gb/CD/radek9000/1x256Mb który chodzi na
zasilaczu 300W Codegen (nie do wiary co?) zwykle chodzi non stop po pare dni
nieraz na noc go wyłączam...

> Oczywiście możesz sobie powiedzieć, że nic sie
> nie stanie i żyć w przekonaniu, że masz porządny zasilacz któy
> całkowicie wystarczy do twojego kompa...
Pewnie kupie jakiś zasilacz do tego kompa co o nim pisałem (chciałem testowo
odpalić go na tym codegenie)- natomiast na pewno nie dam się zwariować...
Trzeba realnie spojrzeć na sprzęt a nie kupować armaty do zabicia muchy.

> #Duron 1400 | Asrock K7S8X | Kingston 256/400
> #Seagate 7200.7 40GB | Radeon 9000 | Chieftec 360W

Do Twojego sprzętu spokojnie wystarczyłby codegen 300W za 65zł.
Albo jakiś inny "badziew".

--
pozdrawiam
P.