Jak przeniesc system z duzego na mniejszy???

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 19:04:01 MET

 No..pytanie jak w temacie...chcialbym przeniesc system operacyjny z dysku
120GB s-ata na dysk IDE 45GB.
Da sie to jakos zrobic? Poprostu mam pierdolke ktora sie nazywa
securityIDE od abita i toto dziala tylko na dyskach IDE i bez
odpowiedniego kluczyka komp nie widzi dysku i nie wystartuje a to by mi
najbardziej odpowiadalo z racji wścipskości niektórych moich
współdomowników.
Od razu zaznaczam ze wolalbym jesli to mozliwe o jakies narzedzie
dzialajace pod windows XP bez potrzeby restartowania przy calej operacji
gdyz np ghost sie u mnie zawiesza po restarcie i za cholere nie da rady.
Chodzi mi tez o to by system dzialal po przeniesieniu na drugi (
mniejszy ) dysk ok bez potrzeby znowu doinstalowywania sterow itp.
Mozecie cos doradzic?
Moze sa jakies polkojezyczne strony traktujące właśnie o przenoszeniu
systemu na mniejszy dysk coby poczytac i nie popelnic błędu.
Pozdrawiam.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****