Re: system operacyjny (NTG)

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 17:55:56 MET

> Cytat: "Jaki system zainstalowac: Win XP czy Win 2000?". Ani 2000 ani XP
> to chyba nie Linux?
> A co do tematu: ja doradzam Win 2000.

A ja nie.
Win2k z dwiema tonami patchy i service packow na pewno bedzie mniej stabilny
od XP ze zdecydowanie mniejsza ich iloscia.

Kiedys pewien mily gosc powiedzial cos rozsadnego: system operacyjny
powinien wiekowo odpowiadac sprzetowi. Na razie wszelkie moje przypadki to
potwierdzaja. U mnie XP stoi juz 1,5 roku, a w2k wysypal sie (przed nim) po
miesiacu...

--
pzdr.
MiW