dziwny problem

Autor: Fickman (fickman_at_wp.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 16:58:51 MET

witam

skaladam komputer dla rodzicow, wsadzilem im stary dysk fujitsu 8 GB i
bardzo dziwnie sie zachowuje, podczas instalacji win xp - komunikat ze dysk
uszkodzony, instalacja na innym kompie sie udaje, przekladam dysk win
uruchamia sie raz po restarcie - komunikat blad odczytu danych (czy cos
podobnego) co moze byc tego przyczyna? dysk plyta glowna ( asrock na kt 400)
siedzie juz nad tym 3 dni i rece mi opadaja czemu raz si euruchamia a
posniej juz nie nawet na mojm kompie, generuje sie tez monostwo bledow na
dysku

z gory dzieki za pomoc

Fickman