Co dolega mojej nagrywarce i jak temu zaradzic?

Autor: wit (witaminki_at_yahoo.com.au)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 16:24:26 MET

Nagrywarka to:
Lite On - x12 x 32
LTR 12101B
Objawy:
1. w ogole nie nagrywa plyt, ani audio, ani CDR, ani CD RW. Tuz po
rozpoczęciu nagrywania (uzywam programu WinOnCd) otwiera mi szuflade,
wyswietla kod bledu i plyta juz do niczego sie nie nadaje.
2. czasami bardzo duzo czasu potrzebuje, by odczytac jakas plyte CDR. Mam
kilka plyt, ktore czyta od razu, gdy troche ja rozgrzeje na tych
akceptowanych plytach, przechodze do innych itd az zaczyna czytac te, na
ktorych mi zalezy.

Co robic? Czy to juz czas na kupno nowej?
Z gory dziekuje za rady.