no drive connected - padla plyta glowna?

Autor: damiahn (damiahn_at_nospam.onet.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 15:07:23 MET

Witam,
Padl zasilacz. wymienilem i sprobowalem odpalic ale dalej problemy - teraz
pokazuje sie logo Mercury i po chwili halo ww. i propozycja by odpalic z
dyskietki.
Dobra. Sprawdzilem dysk na innym kompie i tam go widzi. Wymienilem tasmy i
tak samo. Wniosek moj ze padla plyta glowna tym bardziej ze nie jestem w
stanie wejsc do BIOSa, ale martwi mnie jedno - jezeli odpalam z dyskietki to
wyskakuje mi komunikat, ze RAMDrive zostal skopiowany na dysk c: ? jak to
mozliwe - sprawdzam direm i wyskakuje ze dysk c: to sciagniete z dyskietki
ale twardego jako tako i tak nie widac. Ale moze za bardzo sie czepiam - w
kazdym razie czy Wasza diagnoza rowniez jest taka ze trzeba wymienic plyte
glowna?
Plyta to Mercury jakas KOB...
Za rady z gory dzieki,
Damiahn