Re: Kyocera czy HP?

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_uni.torun.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 13:47:16 MET

On Fri, 28 Nov 2003, MarekZ wrote:
> Ma być kupiona drukarka laserowa dla firmy w cenie do 2000 zł.
> Sporo szukałem i wyszło, że najlepiej kupić Kyocerę FS-1010 - przekonało
> mnie 2 (3) lata gwarancji i niski koszt wydruku. Tuż przed zakupem mój szef
> dowiedział sie "niechcący" od ludzi z "branży informatycznej", że Kyocery to
> syf ( psują im się bębny ) i najlepiej kupić HP. No i mam teraz wątpliwości.
> Czy dobrze wybrałem Kyocerę ? A może jakaś inna drukarka jest lepsza ?
> Drukarka będzie średnio obciążona - jakieś 50 stron dziennie to max.

HP, a jesli nie HP to HP :-) Przy tak malym obciazeniu beben Kyocery nie
wytrzyma obiecanych 100 000 str. - po prostu zestarzeje sie i wydruki beda
nieprzyzwoicie blade. U mnie 2 kolejne bebny Kyocery padaly regularnie po
2 latach, jakby mialy wbudowane zegary. Jeden przez ten czas zrobil 13
000, drugi 37 000 str. Do obiecanej wydajnosci 100 000 str jak widac
daleko. W tej chwili intensywnie eksploatuje 12 roznych drukarek i wiem
jedno - wiecej Kycery nie kupie.

Pozdrawianko!

A.S.