MSI KT4V KT400 8x i Radeon 9600pro

Autor: fest (aprofest_at_op.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 13:03:43 MET

Witam!
Zakupiłem 9600pro i od trzech dni nie moge sie uporać z w/w zestawem. Dodam
tylko że pracuje na Athlon xp 2000+ 256 MB RAM.
Aida i Powerstrip pokazuja prawidłowe wartości prawie 400/prawie600; wisi w
garch i oczywiście w pierwszych testach 3dmark2003 i 3 dmark2001
Opisze teraz co juz usiłowałem;
1. świeży windows xp+sp1
2. świeży windows 98se
3. wszystkie sterowniki począwszy do 3.2 Catalyst - nie idzie żaden
4. nowy, lepszy 400W zasilacz
5. odłączyłem niepotrzebne urządzenia np. cdr,usb,fdd
6. karta w innym kompie idzie; ale inna płyta i inny procek- czyli sama
grafika jest ok
    przede mną:
7. sprawdze jeszcze na innej MSI KT4V KT400 8x
8. wymiana biosu na płycie głównej

Może jeszcze coś powinienem zrobić przed wymiana płyty głównej?:)